Avatar billede ibwca Nybegynder
11. april 2013 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

regedit win 7 code

coden til win 7 hvor finger jeg den i regedit ( helst hele stigen )
Avatar billede claes57 Ekspert
11. april 2013 - 11:37 #1
den er ikke lagt ind på 'nudansk' dvs den ligger i et andet format.
http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html
kan vise office og windows koden.
Avatar billede ibwca Nybegynder
15. april 2013 - 07:44 #2
Jeg har taget hd ud og sat den i en  udbor kan jeg så stadig finde den
Avatar billede claes57 Ekspert
15. april 2013 - 08:34 #3
det har jeg aldrig prøvet - men opskriften er stadig via regedit.

På den kørende maskine starter du regedit. I Filer er der 'indlæs hive' - den indlæser en regdb fra en anden disk - og så kan du se den lokalt. Så prøver du nirsoft's program. Det vil enten vise koden fra den aktuelle maskine, eller vise den, du søger.
Derefter i regedit/filer/fjern hive

Hvis det ikke virker, så skal du på en eller anden måde finde ud af at boote på den eksterne disk - nogle maskiner kan via bios sættes til at søge efter usbenheder (disken skal være tilsluttes når du piller i bios, og til du løst opgaven).
Avatar billede ibwca Nybegynder
09. august 2013 - 07:11 #4
claes skriv et svar
Avatar billede claes57 Ekspert
09. august 2013 - 08:32 #5
bare luk selv
Avatar billede ibwca Nybegynder
10. september 2013 - 11:28 #6
ok