Avatar billede Werring Nybegynder
12. april 2013 - 10:04 Der er 5 kommentarer

Feedback og kontruktiv kristik ønskes.......

Hej alle

Vil gerne have lidt feedback på min side www.werring.dk

Det er en Dandomain webshop som primært er lavet af mig selv som ikke er nogen haj til programmering, design etc.

Shoppen køre fint og administreres af min hustru - mit bidrag er primært alt det tekniske men kom frisk med råd om hvad der kan gøres for at det fremtræder mere professionelt.
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. april 2013 - 10:23 #1
Jeg kan gode lide at I forsøger at holde designet enkelt. Det er dog lige før det bliver for kedeligt, men hellere det end det modsatte :-)

Der er et eller andet underligt ved søgefeltet i min Chrome browser. Det er som om der er to felter. Har du set det?
Avatar billede Werring Nybegynder
12. april 2013 - 10:33 #2
Hej Tino -
Tak for feedback - ja måske lidt for enkel og har behov for at blive peppet lidt professionelt op, men man bliver hurtig træt at alle de hjemmesider med alt muligt unødvendigt
Det med søge feltet har jeg ikke set - har lige checket i Chrome også - kan du uddybe?
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. april 2013 - 10:40 #3
Avatar billede Werring Nybegynder
12. april 2013 - 10:44 #4
Yes - ok, det er den alm. søgning og så den udvidede.
Ikke særligt smart kan jeg godt se - Takker.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2013 - 14:22 #5
Det er vist bare fordi der er "lavet hul" til søgningen i baggrundsbilledet:
http://www.werring.dk/images/skins/werring/dk/images/basketBackground.png

Du skal bare fjerne det hul i grafikken.

Nu kommer jeg jo lidt sent, men spørgsmålet er stadig åbent..

Jeg synes at teksten er meget lille - og hvis man så forsøger at zoome ind så svulmer hele sitet
=> vandret scrollbar :(

Er der iøvrigt noget galt med priserne ? (jeg troede at smykker var meget dyrere..)
F.eks: "Naturperle armbånd" til 29 kr. (skulle det have været euro eller dollars i stedet ?)

Ellers er det sgu ret godt gået (siger jeg uden at have prøve at købe noget)
- det virker kvikt, forudsigeligt (hvilket er godt) og letforståeligt.

Savner måske en tryghedsskaber omkring: Nikkelallergi og Børnearbejde osv...
- der er liige plads til en kategori mere i menuen "Tryghed!" : )