Avatar billede Cunii Nybegynder
14. april 2013 - 01:45 Der er 4 kommentarer

Slettet alt på iCal!! Kan det gendannes??

Jeg har været så dum og slettet alle mine kalendere fra min ipad fordi jeg skulle låne den til en ven, nu opdager jeg at de alle sammen også er slettet fra min mac OG min iphone!!!!! Kan jeg på nogen som helst måde få dem tilbage??? Eller er de tabt for evigt! ?
Avatar billede Blueeyez Mester
14. april 2013 - 09:25 #1
Hvis du har icloud sikkerhedskopieret kalenderen så ja, men ellers tvivler jeg...
Avatar billede Blueeyez Mester
14. april 2013 - 09:27 #2
Kan måske os være på en backup du har lavet igennem itunes..
Avatar billede Cunii Nybegynder
14. april 2013 - 12:36 #3
Jeg har ikke sikkerhedskopieret noget selv :( Men måske over itunes, ved du hvordan jeg gør for at få det frem så?
Avatar billede Blueeyez Mester
14. april 2013 - 13:23 #4
Nej desværre, fremover når du vil fjerne en kalender bør du kun fjerne den igennem indstillinger og derved blot fjerne kontoen fra ipaden og ikke permanent.