Avatar billede ludo94 Novice
14. april 2013 - 13:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

arkivdeling på mac?

Har netop installeret (opgraderet fra 10.6.8) Mountain lion OS X 10.8.3 på iMac. Vil nu dele arkiv, da vi er to brugere på den. Har givet adgang via systemindstillinger, men vi kan stadig ikke se hinandens filer.

Har også prøve at læse mig frem til om jeg skal bruge Airdrop, men der sker intet når man klikker på det.

Er der mon nogen der kan hjælpe? - er stadig ny på Mac.

Mange tak :-)
Avatar billede ludo94 Novice
14. april 2013 - 21:56 #1
har nu fået at vide, at Airdrop er deling mellem flere computere, og det er ikke det jeg har brug for. Vi skal blot have adgang til de samme filer på en Mac, så vi begge kan læse og skrive i dem.
Avatar billede ludo94 Novice
15. april 2013 - 21:06 #2
så fandt jeg ud af at jeg skulle lægge de ønskede mapper i Mappen Offentlig - dueslag hos den anden bruger.

Jeg er dog i tvivl om vi arbejder på de samme filer, eller om vi sidder med hver vores kopi. Er der nogen der kan svare på det? Vi skulle gerne sidde med de samme filer, da forskellige versioner vil være for svært at holde rede i.
Avatar billede ludo94 Novice
14. oktober 2013 - 08:03 #3
vi arbejder i de samme filer med den sidste løsning