Avatar billede knente Praktikant
21. april 2013 - 20:53 Der er 1 løsning

problem m. adobe air

For det første - jeg er usikker på, om min kategori er rigtigt valgt.
Dernæst jeg har bøvl med en køreteoriprøve på dvd, både på stationær med win xp og på bærbar med win vista.
Installation af dvd'en forløber helt ok, men ved afslutningen er der besked om fejl v. indlæsning af adobe air, på begge pc'er-
Hvad kan en amatør som mig dtille op ?
Avatar billede knente Praktikant
29. april 2013 - 16:20 #1
Problemet fandtes på en dvd skive - efter download fra nettet var alt ok