Avatar billede concepo Nybegynder
24. april 2013 - 20:20 Der er 1 kommentar

Kan ikke åbne vedhæftede filer i Windows Mail mere ?

Hej !

Jeg kan pludselig ikke længere åbne vedhæftede filer i Windows Mail mere...

Der sker intet når jeg forsøger at åbne dem... Lige meget om det er en .pdf, .dox., . eller andre .

Har forsøgt
* at slå de forskellige ting fra under sikkerhed i Windows mail.

* vælge standardprogrammer i kontrolpanelet igen (f.eks Adobe Reader til PDF osv

* forsøgt at deaktivere AVG antivirus

Jeg kan sagtens gemme filerne på computeren, og åbne dem den vej.

Maskinen er et win 7 64bit
Det er en næsten ny installation, og alle drivere/programme skulle være fuld opdateret

Nogle gode bud ?? Har en kammerat, som har fået præcis det samme problem nu også ;(
Avatar billede oli10b Nybegynder
24. april 2013 - 22:32 #1
Har du prøvet at geninstallere Windows live mail? :