Avatar billede kris914g1 Nybegynder
26. april 2013 - 12:25 Der er 2 kommentarer

kan ikke komme på skype

hej mit skype har virket meget mærkeligt den updateret aldrig mine kontakters online status så når jeg prøvede at ringe til dem var de offline selvom skype sagde de var online det plejde at hjælpe at restarte skype men det hjalp så skete det samme idag jeg genstartede igen og kommer der til hvor man logger ind jeg logger ind så loader den og så kommer den ikke længere den bliver ved den har stået i en halv time jeg bruger windows 8 pro om min computer er meget ny og har gode dele så der burde heller ikke være noget der det enneste som kunne være skylden i mit problem kan være mit internet for har kun 5 megabit
Avatar billede SciXT3CH Nybegynder
26. april 2013 - 15:45 #1
Oh well.

1. Åben kontrolpanelet -> Vælg 'Programmer og funktioner' -> Slet SKYPE.

Efter du har slettet skype, så prøv at geninstallere Windows 7 versionen af skype istedet.

2. Få et hurtigere netværk.

Det er nok de eneste valgmuligheder du har.

Med venlig hilsen:
SciXT3CH
Avatar billede andre402 Nybegynder
26. april 2013 - 16:46 #2
brug windows 7 versionen, den er meget lettere at bruge...