Avatar billede peetzdaniel Nybegynder
29. april 2013 - 16:18 Der er 6 kommentarer

Harddisk til Toshiba bærbar

Hej allesammen. Jeg har en bærbar, model: Toshiba Satellite L755.
Problemet er at min harddisk er brændt ned og jeg skal derfor købe et nyt. Nogen som kan hjælpe med at finde den rette harddisk, og evt. et link?
Tak på forhånd :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. april 2013 - 16:43 #1
Ville det ikke være en god ide at tage din ulykke og vende til noget positivt ?
Jeg vil foreslå dig at benytte lejligheden til at gå fra harddisk (HDD) til meget hurtigere solid state drive(SSD).

Hvad siger du til det ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. april 2013 - 17:05 #2
Da det er en arbejds-pc (intet gamer grafikkort) og du har haft en relativ sløv 5400 RPM HDD, så er SSD som skabt til dig.

Ud over hastigheden, vil din batteritid øges en lille smule.
Avatar billede peetzdaniel Nybegynder
29. april 2013 - 17:52 #3
Det havde jeg også tænkt mig, men jeg kan ikke finde noget. Altså er der en bestemt model SSD som passer til min bærbar, eller hvordan foregår det?
Avatar billede peetzdaniel Nybegynder
29. april 2013 - 17:58 #4
Et evt. link ville hjælpe meget
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. maj 2013 - 08:34 #5
En Samsung 840 250 GB skulle passe perfekt til dit brug.
Find den på edbpriser.dk
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. maj 2013 - 08:36 #6
Alle SATA disk i størrelsen 2.5 tomme bør passe, Samsung 840 er blot en af de hurtigste som samtidig er til at betale.