Avatar billede martin_shearer Nybegynder
29. april 2013 - 18:42 Der er 5 kommentarer

køb af ny bærbar

Hej
Jeg står og skal invitere i en ny bærbar. den skal blot bruges til diverse skrive opgaver, internet og se lidt serier m.m.

men jeg er stået lidt af på cpuer til bærbar. kan se elgiganten har denne model

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/PBNXC1FED012/packard-bell-easynote-te-15-6-barbar-computer-sort

til 2200 kr er det billigt ?

budgettet ligger omkring de 3000. vil helst ikke købe noget med en for langsom cpu, hvis jeg kan give et par hundrede mere og få en der er meget bedre ?
Avatar billede sadolin1978 Novice
29. april 2013 - 19:47 #1
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. april 2013 - 21:43 #2
Yeps.
Til 2200 kroner er det et godt tilbud.

Jeg vil råde dig til at komme tidligt, det tilbud tror jeg de løber tør for.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. april 2013 - 21:46 #3
Den er ikke hurtig, men det har du heller ikke brug for.
Du finder næppe noget bedre til kun 2200 kroner.
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
30. april 2013 - 08:10 #4
Tak.
Hvad er enlig en ok bærbar cpu i dag. Er det en i3/i5 eller ? En der ligger i midterklassen
Avatar billede NielsErikK Juniormester
01. maj 2013 - 08:30 #5
I5-3230M er brugt en hel del.
i7-3630QM er brugt i de hurtigere.