Avatar billede SarisGroup Nybegynder
01. maj 2013 - 16:28 Der er 4 kommentarer

Vores hjemmeside starter nedefra.

Hej Eksperter.

Jeg har et mindre problem, eller rettere et stort problem, da jeg ikke kan finde fejlen selv.

vores hjemmesiden www.sarisgroup.dk er efter en opdatering begyndt på nogle browsere at vise siden nedefra og op. dvs. at når man kommer ind på siden, så viser den bunden af siden og ikke toppen.

nogen der ved havd dette kan skyldes?

Lidt praktiske oplysninger.

Siden er lavet i dreamwever
Siden er lavet i HTML5
Siden ligger hos one.com

Ser frem til at høre hvad i tror det kan skyldes.

på forhånd tak.

Jimmie
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
01. maj 2013 - 16:55 #1
I benytter autofocus på tekstfeltet nederst på siden.
Derudover bør du nok validere jeres side, da jeg fandt op til flere fejl i opbygningen. :)
Avatar billede SarisGroup Nybegynder
01. maj 2013 - 17:08 #2
Hej DeeDawg

Tak for dit svar.

hvordan kan jeg ordre det så den ikke laver autofokus på tekstfeltet?

Vedr. det andet, så er vi i gang med at ligge hjemmesiden om til WP i stedet, så vi denne her side bliver nedlagt, men skal gerne have fjernet det der autofokus.
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
01. maj 2013 - 20:23 #3
På linje 279 står der følgende

<textarea name="message" id="message" cols="70" rows="8" autofocus required></textarea>

For at fjerne autofocus skal autofocus bare fjernes herfra så det vil se ud som følgende

<textarea name="message" id="message" cols="70" rows="8" required></textarea>
Avatar billede SarisGroup Nybegynder
01. maj 2013 - 20:45 #4
Fedt. fik rettet det og så virkede det, men skulle så lige ind på alle sider og finde den kodelinje og den var ikke lige på 279 på alle sider :) tak for hjælpen.