Avatar billede runepuch Nybegynder
02. maj 2013 - 13:48 Der er 5 kommentarer

HJÆELP

hej der ude HÅBER i kan hjælpe min vil ikke starte Windows 8 op den skriver bare der er opstådet en fejl vi  indsamler data 0% og så genstarter den , men vis jeg tar min ssd ud og sætter den i en bærbar pc skriver den det samme men når op på 100% og kan starter fint op derefter , trode det var mit bundkort der var gået i stykker så jeg lige købt et msi m-power men den gør det samme den vil bare ikke starte på ,p,s mine ram virker fint og ssd grafikkort virker 100% hvad kan fejlen være .
Avatar billede Blandy Praktikant
02. maj 2013 - 14:32 #1
tjek evt om der er en bios update? Kan godt lyde lidt til at dit bundkort ikke er vild med at kommuniker med din ssd.

Evt finde en bios update til din ssd. Det hjalp kong på min ocz agility 3 ssd. Før fejlede den ofte under boot. Men nyt firmware har gjort underværker.
Avatar billede runepuch Nybegynder
02. maj 2013 - 15:37 #2
det er bare mærkeligt fordi det er lige meget om det er ssd eller harddisk den gentstarter lige meget hvad når jeg prøver med en anden harddisk kan jeg heller  ikke installere Windows uden den genstater =(
02. maj 2013 - 15:46 #3
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede runepuch Nybegynder
02. maj 2013 - 15:58 #4
ja det kan jeg se tak kan man slette den igen ?=/
02. maj 2013 - 20:39 #5
Ref #4 - nej ... står der til evig internet tid ...