Avatar billede larsjansen Nybegynder
04. maj 2013 - 15:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lag med HDMI fra laptop til TV

Hej alle

Jeg har en laptop med hdmi udgang, og et 40" sharp tv med hdmi indgang.

Når jeg slutter disse sammen, og får billedet fra min laptop vist på tv'et, ser det helt fint ud.

Billedet lagger dog ved videoafspilning.. Hvilket ikke rigtig er til at holde ud at se på - både hvis jeg streamer fra netflix, eller hvis jeg afspiller et videoklip fra pc'en (uanset format og afspiller)

Markøren kører egentlig fint, her mærker jeg ingen forsinkelser..

Hvad kan være problemet?
Avatar billede morten_u Novice
12. maj 2013 - 09:17 #1
Har du tjekket at grafikdrivere er opdateret.
Hvis du ikke har tv på er der så lag på nogen måde.
Avatar billede larsjansen Nybegynder
09. september 2013 - 14:20 #2
Forældet