Avatar billede Lerks Nybegynder
06. maj 2013 - 20:23 Der er 2 kommentarer

Afspilning af musik i itunes

Jeg har i dag gendannet min iphone fra en sikkerhedskopi. Alt fungerer som det skal, undtagen musikken. Den kan hverken afspilles i itunes eller på iphone - hvad skal jeg gøre? Når jeg klikker på fanen 'på denne iphone', kan jeg se al min musik, men jeg kan kun afspille meget få numre - resten kan jeg ikke trykke på. Ud fra dem jeg ikke kan trykke på, er der en lille cirkel formet af prikker. Tænker den er noget af problemet, men hvad?

Hjælp - jeg er ikke særlig stærk i itunes, så hvis du sidder med et svar, så gør det gerne så nemt og konkret som muligt, tak :-)
Avatar billede slotski Juniormester
10. juni 2013 - 17:32 #1
Hej Lerks

Har du  fundet en løsning? Min kæreste er ramt af det samme problem, så surfer efter svar nu.

Mvh.
Martin
Avatar billede Lerks Nybegynder
10. juni 2013 - 20:32 #2
Hej Martin
Jeg fandt selv ud af det. Jeg fandt ud af, at alle musikfilerne skulle konverteres til ACC eller AAC filer (kan ikke huske om det hedder det ene eller det andet). Men det kan man nemt gøre. Bare højreklik på dem, så kommer muligheden op og bagefter skal de så lægges ind på iphonen.
Håber det hjalp :)
Mvh Lærke