Avatar billede nikolajfr91 Nybegynder
06. maj 2013 - 21:09 Der er 2 kommentarer

xbox360 controller

kan man bytte rundt på de to bevægelses knapper. Altså de to knapper midt på controllen ? således at du styre alt på bevægelses knappen i højre side. og bevægelses knappen øverst i venstre hjørne bruges til kamera vinkler.

Altså kan man bytte rundt på de to knapper. Jeg kan kan nemlig stort set ikke bruge venstre hånd, jeg kan fakltisk kun bruge de to bagerste knapper med venstre hånd.

Jeg har bestilt en N-controller til at sætte over controlleren, og den kommer til at hjælpe meget. Men jeg vil helst ku få tingene over i højre side af controllen
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2013 - 02:03 #1
ja, men kontakt en elektronikkyndig person, som kan hacke den for dig.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2013 - 02:04 #2
øh ja, og mange spil der kan du jo opsætte/lave controlleren om til spillet.
men det er jo nok ikke alt..