Avatar billede Laksergodt Novice
09. maj 2013 - 18:42 Der er 6 kommentarer

Gamer bærbar pc

Hejsa,

Jeg er ny herinde og vil gerne have nogle råd. Jeg er på udkig efter en bærbar til grafik krævende spil, som bf3(4), crsysis og lign. som jeg gerne vil kunne køre i den højeste grafik i spillet.
Den skal også bruges til studie.
Pris; omkring 10.000,-
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2013 - 19:50 #1
Vil ikke sige den kan køre spil på max men... http://www.dustinhome.dk/product/5010666604/asus-g46vw-ci7-2-4-8gb-500-gtx660m-14-w8/?utm_campaign=pricerunner&utm_source=pricerunner.dk&utm_medium=pricecompare&utm_content=1007 Ellers skal du nok have deres større model, eller en eller anden pc men de vejer nok for meget.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
09. maj 2013 - 20:31 #2
Du lyder til at søge en pc med i5 eller i7 CPU og mindst GTX 675m eller tilsvarende.

GTX 660m lyder til at være under det du søger.
Avatar billede Laksergodt Novice
09. maj 2013 - 21:19 #3
#1 Ja okay, tak for buddet. Men tænker godt den må have 17,3" skærm, da det er noget mere lækkert, når jeg skal spille fps- og strategispil :)

#2 Nu har jeg ikke så frygteligt meget forstand på hvad der er hvad og hvad der er godt. Men tænker at prisen må være omtrent lig med kvaliteten. Jeg så du havde svaret inde på en anden tråd omkring gamer bærbar. Så du havde foreslået denne: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=706000010&gruppe=pcnotevision men at du anbefaler Radeon HD 7970, da den scorer bedre, men heri sidder GTX675mX (som jeg også tænker er udemærket!). Men hvis jeg har forstået dig ret, vil jeg gerne spendere det ekstra, da Radeon scorer bedre til billigere penge, og at jeg ligeså godt kan købe en bærbar med det grafikkort - og om du evt. har et forslag til hvilken :)
Avatar billede Laksergodt Novice
09. maj 2013 - 21:32 #4
#2 **Eller ikke at det er billigere end GTX675mX, men scorer bedre og at prisforskellen ikke er så stor, så vil jeg hellere investere i en bærbar med Radeon HD 7970.
Avatar billede Kozei Nybegynder
09. maj 2013 - 23:20 #5
Jeg vil nok sige Asus eller Vision ville være det bedste valg, men prøv at gå ind på http://edbpriser.dk/ og kigge lidt :D
Avatar billede NielsErikK Juniormester
11. maj 2013 - 08:19 #6
Både 7970m og GTX 675mX er gode kort, 7970m er det bedste af dem.

De ligger langt over GTX 660m og vil begge være gode valg af grafikkort.