Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
11. maj 2013 - 17:03 Der er 6 kommentarer

Photostory 3 til windows 8

Er det muligt at installere Photostory 3 til windows 8 gratis
28. maj 2013 - 15:22 #2
(Skal du vide mere ?)
Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
12. juni 2013 - 12:13 #3
Hej Eksperten.

Tak for Jeres svar vedr. PhotoStory til Windows 8. Jeg downloadede via Jeres link. Jeg mener imidlertid, at den er svær at håndtere for en nybegynder som mig. Der kom tilsyneladende en virus Quow6 med ind og jeg baksede i mange dage med at komme af med den virus. Jeg fik hjælp via et link fra Jer.(ADW Cleaner).
Photostory blev ved med at skrive hver dag, at om nogle dage skulle jeg til at betale for den. Derfor slettede jeg den og har nu ikke nogen PhotoStory - hvilken jeg ellers tidligere var meget glad for. Venlig hilsen Birthe_28
Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
17. september 2013 - 09:52 #4
Tak til Eksperten.dk for Jeres svar. Jeg har brugt det og fået PhotoStory  oprettet tilfredsstillende. Venlig hilsen Birthe_28
Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
28. december 2013 - 17:55 #5
Tak for oplysningen. Den var nyttig og anvendt.
29. december 2013 - 09:04 #6
Ping...

"Vi" lægger så et [svar] ...

Video der viser [AccepterSvar] ->
http://gratisupload.dk/vis/63579/
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo