Avatar billede al-j Praktikant
13. maj 2013 - 21:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

pc "lagger" efter rep

hej. Min kærestes søns pc har været i stykker og har derfor fået andet MB og HD, installerede win 7 64 bit istedet for den gl 32 bit og ellers er alt vist som før. problemet er nu at den lagger så meget nu, at han har svært ved at spille på den og det gjorde den ikke før.

det gamle MB var asrock4Core1600-GLAN/M og er skiftet med et MSI G41M-P33 Combo

grafikkort er ATI Radeon HD 5670 PCI-E 1GB GDDR5 Graphics Card
der er 4 gb ram i

Han spiller cod mw3 og black ops2

Hvad kan der være galt??
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2013 - 12:13 #1
Skal ikke gøre mig klog på om det kan være skiftet fra 32 bit til 64, der gør udfaldet.
Men hvis pc er som før hvorfor så 64 bit?
Da du ikke har mere end 4 gb ram i den, har du jo ikke umiddelbare fordele i at køre 64 bit, så vidt jeg ved.
Er pc ellers fuldt opdateret?
Avatar billede al-j Praktikant
14. maj 2013 - 18:19 #2
Nej det ved jeg heller ikke, mente bare at når den nu kunne efter andet MB så kunne jeg lige så godt komme 64 bit på :/

Ja den er fuldt opdateret
Avatar billede al-j Praktikant
15. maj 2013 - 18:18 #3
Slet ingen med ide'er???
Avatar billede al-j Praktikant
17. maj 2013 - 09:42 #4
Jamen så lukker jeg her igen