Avatar billede buskads Nybegynder
15. maj 2013 - 16:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tekst i WordPro bliver "ædt"

Når jeg bruger Word Pro,bliver næste bogstav spist, når jeg prøver at rette eller at lave mellemrum.. Jeg mener, at knappen "insert" kan bruges, men det virker ikke. Er der flere knapper, der skal anvendes for at rette fejlen ?

Buskads
15. maj 2013 - 19:35 #1
... du skal trykke EN gang på [Insert] tasten på tastaturet...
Avatar billede buskads Nybegynder
15. maj 2013 - 21:01 #2
OK, Larry. Selvfølgelig. Jeg har sikkert trykket for mange gange. Som vanligt rart at du løser mine problemer. Mange tak !! Du får pointene.
Buskads
16. maj 2013 - 07:49 #3
... du 'tildelte' dog de berømte Point til dig selv ?
(Men skidt med det her ...)