Avatar billede opt Nybegynder
15. maj 2013 - 19:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fiat Punto 1.3 MJT Easy S/S S7 5 dørs

Fiat har I øjeblikket kampagne priser. Er det "gamle biler"?

Jeg har en formodning om at S7 fortæller noget om hvornår bilen er produceret. Er den produceret i 2012 eller 2013?

Jer er ikke interesseret i "jeg tror", men søger svar fra nogen der "ved".

:-)
Avatar billede milter Ekspert
15. maj 2013 - 19:38 #1
Hvis du vil have et "jeg ved"-svar, hvorfor så ikke spørge hos Fiat?

Produktionsåret er formentligt 2012.
Avatar billede opt Nybegynder
15. maj 2013 - 19:42 #2
@milter
Læg et svar, så kan du få -200 point.

:-)
Avatar billede milter Ekspert
15. maj 2013 - 20:01 #3
#2.

Kommer her  :-)

Produktionsår for bilmodeller kan variere, selv for biler med samme modelbetegnelse. Kun stelnummeret kan give dig den nøjagtige produktionsdato.

Og det er almindeligt kendt, at bilfabrikanter ofte benytter sig af et salgstrick med at introducere en model, som f.eks. udgives i slutningen af 2012 og så kalde den en 2013-model. Det, der i sidste ende kan betyde noget for gensalgsværdien, er i langt de fleste tilfælde datoen for første registrering  :-)
Avatar billede opt Nybegynder
15. maj 2013 - 20:17 #4
@milter
Jeg tror ikke at du så at jeg skrev -200 point (minus 200 point).

Men dit svar #3/#1 er brugbart, jeg har skrevet til Fiat, via deres hjemmeside.

Jeg vil lade spørgsmålet stå åbent, et stykke tid, der kan jo være nogen der "ved".

:-)
Avatar billede milter Ekspert
15. maj 2013 - 20:36 #5
#4.

Jo, jeg så godt minusset :-)

Men når du spørger på den måde, så risikerer du at få den slags reaktioner. Jeg, og heller ingen anden herinde, vil med næsten 100% sikkerhed kunne give dig et "jeg ved"-svar, og derved afskærer du dig fra at få den hjælp, du sikkert gerne vil have.

Hvis du i stedet blot havde spurgt: "Hvordan finder jeg ud af, hvornår en Fiat Punto 1.3 MJT Easy S/S S7 5 dørs er produceret", så ville du straks have lagt op til mange flere, gode svarmuligheder :-)
Avatar billede opt Nybegynder
15. maj 2013 - 20:51 #6
#4 tak for din kommentar, den forklarer meget.
Du får lige 3 af dem her:
:-)
Avatar billede opt Nybegynder
15. maj 2013 - 20:53 #7
Schit, det var selvfølgelig #5
Avatar billede milter Ekspert
15. maj 2013 - 21:07 #8
Takker for point :-)