Avatar billede scootergrisen Nybegynder
16. maj 2013 - 22:45 Der er 3 kommentarer

Kamera til HDMI port på PC

Jeg har et kamera med HDMI stik som jeg kan forbindelse til et TV så jeg kan se billedet.

Er det ikke muligt og gøre det samme på en PC ?

Mangler der noget hardware i PCen til at det kan lade sig gøre ?

Der er nogen på nettet der linker til hardware som dette : http://www.blackmagicdesign.com/products/intensity/models/

Men hvad er det som er i TVet og det hardware som ikke er i PCen ?
17. maj 2013 - 06:45 #1
Et HDMI stik (eller andre SKÆRM stik) på en bærbar og/eller PC er meget stor sansynlighed kun en UDGANG !!!
Så det 'trix' kan du ikke ...
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. maj 2013 - 17:17 #2
Det lyder meget sandsynligt at det kun er en udgang.

Men hvad er det som mangler siden det (formodentligt) ikke kan bruges som indgang ?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2013 - 17:49 #3
Et indstikskort med hdmi indgange  måske, som her:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=1000&zoneid=3

Spørgsmålet er låst og kan ikke besvares