Avatar billede JonRasmussen Nybegynder
19. maj 2013 - 20:05 Der er 2 kommentarer

Mit kabelnet virker ikke!?

Hej jeg har en forholdvis ny computer, altså kun nogle få måneder gammel.

Så jeg undrer mig over hvor mit kabelnet ikke virker? Nogen gange virker det og nogen gange ikke? Ved ikke hvad man skal oplyse ved sådan et her spørgsmål.

Har et USB stik som giver mig internet. Det bruger jeg når mit kabel ikke virker, men endnu et problem dukker op mit internet bliver med at lukke ned, når jeg bruger usb stikket. Ingen af den andre computer eller bærebare har disse problemer.

USB stikket er et BELKIN.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Jon.
Avatar billede JonRasmussen Nybegynder
19. maj 2013 - 20:07 #1
Har Windows 8.
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2013 - 06:46 #2
ingen chance, kontakt din kabel udbyder, de er de eneste som kan få det i orden.