Avatar billede sarcar Praktikant
19. maj 2013 - 23:57 Der er 5 kommentarer

List style ved linjeskift

Jeg har en udfordring med listestilen på mit website. F.eks. på denne side http://say.dk/online-strategi/ i yderste højre sitebar i blokken der hedder "Kom i gang nu!". Der hvor bullet-punkterne skifter linje irriterer det mig, at den næste linje ikke flugter med første linje.

Kan det lade sig gøre, og hvordan opnår man det?
Avatar billede NielsErikP Mester
20. maj 2013 - 00:32 #1
Hej...

Koden starter i linje 264 og er denne :

<div class="textwidget"><ul>
<li>Få noget ud af de sociale medier!</li>
<li>Brug Google til din succes!</li>
<li>Gør dit website til din bedste sælger!</li>
<li>Få sporet din webtrafik!</li>
</ul>
<br>
Jo før du kommer i gang, jo hurtigere får du succes online.</div>

Tror problemet er  bredden på class'en textwidget i forhold til den tekst mængde du har i dine listItems <li> ....
Prøv lige og smid et linje skifte ind efter, hvor det passer med teksten.

<li>Få noget ud af de<br> sociale medier!</li>

Håber du kan bruge det.
Avatar billede sarcar Praktikant
20. maj 2013 - 01:02 #2
Hej Niels Erik

Tak for dit svar. Jeg har prøvet det du foreslår, men det ser ikke ud til at hjælpe. De to linjer flugter stadig ikke.
Avatar billede NielsErikP Mester
20. maj 2013 - 01:45 #3
Hej igen...

Nåeh.. men kunne du så ikke smide en div omkring og så give den margin/padding.

<li>Få noget ud af de<br><div style="margin: ?px;"> sociale medier! </div> </li>

Avatar billede scootergrisen Nybegynder
20. maj 2013 - 03:44 #4
<div class="textwidget" style="margin-left: 1em; text-indent: -1em;">

Du skal ikke bruge <br> og <div> inden i teksten det vil bare give problemer når tekst størrelsen og ligende ændres.
Avatar billede NielsErikP Mester
20. maj 2013 - 23:54 #5
Hej...

Woop.. Woop.. hr. 4 takt. ;-)