Avatar billede enerzie12 Nybegynder
20. maj 2013 - 11:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor stor og hvilken strømforsyning?

Hej.

Jeg skal have mig en strømforsyning til følgende setup:

2x GTX660 i SLI
I5 3570k
8 gb ram 1600 mhz
120 gb ssd
Asus P8z77-V LK bundkort

Hvor stor skal den være, og kan I anbefale en? Har læst at Corsair cx 750m skulle larme en del.

Tak på forhånd :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. maj 2013 - 17:10 #1
Hej.

  Jeg kører selv et SLI-setup med to GTX660'ere, men med en Core i7, lidt mere RAM og lidt mere disk. Jeg skiftede til en Corsair AX-860i - det er ren gadgetporno, men totalt tyst, masser af strøm og den kan fortælle, hvor hårdt den har det.

De bedste hilsner
Avatar billede sird Nybegynder
20. maj 2013 - 17:27 #2
Du kan jo prøve den her side:

www.extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

fandt den rigtig nyttig da jeg byggede min htpc.

ha en god dag.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. maj 2013 - 17:32 #3
sird:
"Svar" er til pointgivning for løsning af spørgsmålet - alt andet er "kommentar".
Spørger anmoder om svar for pointgivning, når han mener at have fået noget, han kan bruge....
Avatar billede sird Nybegynder
20. maj 2013 - 17:50 #4
CRKrogh:
Er det ikke ligegyldigt om man skriver det som svar eller kommentar?
Spørger kan da bare lade være med at give point hvis han ikke synes det er tilfredsstillende.
-men fedt, du kan få ondt i røven over hvordan jeg lægger mit svar/kommentar ind på tråden....
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. maj 2013 - 19:05 #5
Slap lidt af. Grunden til at du ikke bør lægge et svar før det rent faktisk er et svar, er jo at spørgsmålet vil stå som besvaret i oversigten - dermed falder interessen for det som regel betydeligt.
Så mon ikke det er dig, der skal finde noget blødt at sidde på? ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2013 - 20:14 #6
#4 At lægge et svar vil måske få andre hjælpere til at springe tråden over. Og det er jo så ikke så godt for spørgeren. Derfor er det normalt at man skriver i kommentar indtil løsningen findes, og her er det så spørgeren der beder om svar fra den/dem som har hjulpet.
Så jeg er enig i #5
Avatar billede sird Nybegynder
20. maj 2013 - 20:24 #7
Jeg tager det til efterretning.
mener dog stadig min "kommentar", er et svar værd, men self hvis det fungere anderledes end hvad gir mening, så må det jo være sådan. Jeg tror vi ha brugt nok tid på det her nu.

godaften d' herrer.