Avatar billede Zenci90 Nybegynder
25. maj 2013 - 01:00 Der er 6 kommentarer

Counter Strike Source

Hej Eksperter.
Jeg har for nylig hentet/købt spillet.

Jeg kan ikke finde løsningen til fejlen i dettet.
Det sker ikke ved min bekendte og venner.
Fejlen er at noigle andre spillere i spillet vises som " ERROR ".
Nogle gør ikke. og det er forskelligt fra bane til bane.
der kan være 10 som er normale alligevel 1 som vises i ERROR.

Jeg har prøvet at geninstallere spillet men det hjalp ikke :(

Håber nogen kan hjælpe mig...
Evt. sender jeg lige et link så man kan se hvilket billede der dukker op.

http://www.cs-suca.com/main/images/article_images/error2.png
Avatar billede ZeBa Ekspert
25. maj 2013 - 19:30 #1
I må undskylde, at jeg bryder ind her, men jeg er ved at blive desperat, for ligegyldig hvilken kategori jeg går ind i, så får jeg denne melding:
"Der kan ikke oprettes spørgsmål i den valgte kategori"
Nogen der kan sige mig, hvad jeg gør galt?
Avatar billede Nightmarez Nybegynder
28. maj 2013 - 10:44 #2
hej ZeBa

dette problem kan du ikke løse da du ikke er problemet, men den server du spiller på counter strike servere har lagt skins på deres server fx zombie servere ZM.
Mange af dem har ikke lavet det ordenligt derfor kan du ikke hente filerne fra serveren.
disse skins kan normalt findes på nettet hvis man leder efter dem.
hvis du har problemer kan du kontakte:

nightmarez1997@gmail.com
eller
skype: bjornhove123
Avatar billede ZeBa Ekspert
28. maj 2013 - 12:08 #3
Nej, men det kunne jo godt være, at der var nogen herinde, der er mere hjælpsomme end dig
Avatar billede Nightmarez Nybegynder
29. maj 2013 - 11:47 #4
det jeg siger er at dit problem er ikke internt det er ikke din skyld.
det er serverens fejl ikke at have disse filer tilgængelige for andre derfor kan du ikke se skins.
dette kan løses hvis du finder en hjemmeside med disse skins som du mangler og lægger dem ind manuelt.

sti: C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Source\cstrike\download\models

hvis disse mapper ikke er der opret dem.
Avatar billede Zenci90 Nybegynder
09. juni 2013 - 19:50 #5
Øhhh.. undskyld er der ik nogen der kan hjælpe mig ?
Jeg oprettede indlæget her :D

Dette med ERROR.. nogen der kan hjælpe med det problem ??
Avatar billede HueZ Nybegynder
05. august 2013 - 21:07 #6
Dit problem er bare at din counter strike ikke tror du vil downloade de forskellige ting som serveren vil have dig til, i dit tilfælde skins. Prøv at skrive "cl_allowdownload 1", og "cl_downloadfilter all", i din konsol/console. Det vil så få dit counter-strike til at downloade filerne fra alle servere du joiner.

Denne fejl sker meget med skins og custom maps fx. hoejhus9, og alle de maps som ikke er udviklet af valve og derfor også med de custom skins der er sat ind på den server du spiller på :).