Avatar billede peetzdaniel Nybegynder
27. maj 2013 - 14:26 Der er 3 kommentarer

Bundkort ødelagt

Hej, jeg havde et problem med min Toshiba bærbars harddisk, så jeg købte en ny harddisk og fandt ud af (ved hjælp af en bekendt), at problemet er mit bundkort som åbenbart er gået i stykker eller noget. Jeg har ingen viden om dette, men er der nogen der evt. ved hvad sådan en reperation vil koste? er vi oppe på 2-400kr eller bliver det et 4-cifrede beløb? Tak på forhånd.
Avatar billede Jensen DK Novice
27. maj 2013 - 14:30 #1
Du skal regne med 2500,00kr. og opefter.
Avatar billede Blandy Praktikant
27. maj 2013 - 15:38 #2
øhh hvad er symptomerne for din bærbar? Det er ikke særlig tit at et bundkort ryger sig en tur. Så lad os lige vide hvad den teori begror på.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. maj 2013 - 16:00 #3
Alt efter model og reparatør kan bundkortet måske skiftes for omkring 2000 kroner, men vi er der ude hvor det muligvis ikke kan betale sig på en pc der er så gammel, at reklamationsretten er udløbet (over 2 år).