Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
28. maj 2013 - 14:58 Der er 16 kommentarer

min browser er overtaget af www.Qvo6.com

Goddag Eksperten.

Jeg har fået en uheldig gæst. Det er www.Qvo6.com. Den har sneget sig ind ude at få lov- og jeg kan ikke fjerne den, da jeg overhovedet ikke kan finde ud af hvor den ligger. Jeg har kun en bærbar computer og anvender et modem fra "3".  Når jeg åbner computeren og vil ind på G.mail, åbner www.qvo6.com en side, der fungerer som søgeside og det er så vanskeligt at komme ind til g.mail via Google. Den viser selv midt på søgesiden, at man kan afinstallere, men jeg kan ikke finde ud af af gøre det. Jeg bruger browser Eksplore - Google Chrome

Kan I hjælpe mig??

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Birthe Salling
Avatar billede Blandy Praktikant
28. maj 2013 - 15:10 #1
Kan være det bar er startsiden der skal ændre.

Følg vejledningen på denne link: http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/change-home-page#ie=ie-10-win-7
Avatar billede strikemusic Nybegynder
28. maj 2013 - 15:16 #2
I internet explorer går du op i tools on vælger internet options
og her ændrer du den til den side du vil starte op på eks. http://www.google.dk
28. maj 2013 - 15:25 #3
... samt
www.eksperten.dk/guide/1528

---

NB NB NB: Husk at pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Birthe_28
Det har du slet ikke gjort endnu ???

www.eksperten.dk/faq
Avatar billede klaudi Ekspert
28. maj 2013 - 17:36 #4
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2013 - 18:16 #5
Kør en tur med AdwCleaner og se om den ikke fjerner den:
AdwCleaner: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Når programmet startes, tryk på "slet". Pc scannes, og ved endt scanning, skal pc genstartes, for at fjerne det som programmet finder. Tilbage fra genstart fremkommer en log som du godt må poste ind i næste indlæg. Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
30. maj 2013 - 11:43 #6
Hej eksperten.

Efter at have arbejdet med problemet Qvo6 i mange timer er det lykkes at få Google ind som ekstraside, men jeg K A N ikke komme af med Qvo6.

Når jeg på Googles startside går ind i indstillinger, og ned under søgefunktioner, er den rubrik, hvor jeg skal afkrydse, at jeg ønsker at bruge Gooogle som startside nedtonet/låst/blokeret.
Dette selv om der i forvejen er et flueben i. Jeg har lige fået ny computer og er bange for at jeg må slette alt og begynde helt forfra - hvis det da kan hjælpe?? Hvad mener eksperten??

Venlig hilsen
Birthe Salling
30. maj 2013 - 12:50 #7
Birthe_28 : Du bør oprette din egen tråd med dit spørgsmål ...

chrome://extensions/ - se hvad der står der OG som kan DEAKTIVERES !!!
Avatar billede 220661 Ekspert
30. maj 2013 - 15:57 #8
#7 Det her er Birthe Sallings tråd ???
Birthe har du prøvet AdwCleaner?
Avatar billede dosmer Nybegynder
29. juni 2013 - 04:27 #9
Hej

Du åbner sikkert din browser ved at klikke på en genvej.
Højreklik på denne genvej og vælg "Egenskaber".

I linjen "Destination" står der sikkert noget langt, hvori "Qvo6" indgår.

Slet alt efter "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"

Gentag proceduren for alle de genveje du har til din browser (på skrivebordet, på proceslinjen, i startmenuen etc.)

Og hvis ikke du allerede har gjort det, skal du åbne Internetindstillinger (enten fra kontrolpanelet eller via "funktioner" eller lignende i browseren) og fjerne eller deaktivere alt hvad der indeholder noget med Qvo6.

Du skal endvidere afinstallere "Desk 365", "WebCake" og "eSafe Security Control", hvis du har fået dem ind.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juni 2013 - 14:22 #10
Tvivler på hun kigger med mere. Der er ikke respons fra hende desværre.
Avatar billede Birthe_28 Nybegynder
17. september 2013 - 10:03 #11
Eksperten.dk

Tak for Jeres svar. Jeg har fået fjernet Qvo6 ved hjælp af jeres svar. Venlig hilsen Birthe_28
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2013 - 17:45 #12
Hvis det var AdwCleaner der klarede det for dig, kan du bruge dette svar til lukning.
Du lukker et tråd på denne måde:
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede ladsaag Nybegynder
24. september 2013 - 20:34 #13
Hej
Har med held fået smidt qvo6
ud med ADWCLEANER.
Som kan fri downloads
Mvh
Egon
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2013 - 20:37 #14
Fint. Så tjekker du bare mit svar af i #12 og lukker tråden.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. september 2013 - 04:40 #15
ladsaag kan ikke lukke spørgsmålet, da det ikke er ladsaag som har oprettet det.  :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2013 - 15:58 #16
Ha det så jeg da ikke lige i farten. Tak for info vejmand :-)