Avatar billede htmlkongen Novice
29. maj 2013 - 15:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg søger et stort hjerte, som har lyst til at hjælpe med et lille projekt :-)

Kort fortalt arbejder jeg med IT, men kan ikke lave hjemmesider i Wordpress når det bliver for "langhåret" ..

Derfor søger jeg, en som kunne tænke sig at hjælpe med et spændende projekt.

Status nu er: Hjemmesiden er etableret, og der er <i>lidt</i> der virker :-)

Jeg søger derfor en som har lyst til:

At arbejde med Wordpress
Integrere sociale "smarte finesser" (primært Facebook)
Kan aktivere og sætte et "Log in" på siden.
Upload af "drag 'n drop" billeder
+ en masse andre mindre og større opgaver

I en programmørs, nørd eller vil denne opgave måske være nogle simple små ting, der hurtigt er installeret, men jeg kan desværre ikke selv.

Derfor vil jeg meget gerne høre fra dig, hvis du har lyst til at hjælpe med projektet.

Vigtigt: Opgaven er mange små opgaver der skal implementeres. Evt. også små opgaver løbende, til siden er kørende.  Det er en nonprofilt side, så opgaven her henvender sig til dem som kunne tænke sig en spændende opgave, som kan puttes på CV'et idet der desværre ikke kan tilbydes betaling for opgaven. Til gengæld en kop kaffe, og en stor TAK, og et anderledes og spændende udfordring for dig der kan :-)

Har du spørgsmål, så lad mig endelig høre :)
Avatar billede kris914g Nybegynder
29. maj 2013 - 16:32 #1
altså jeg vil gerne tiltage i projektet har allerede lavet en hjemmeside for en minecraft hjemmesiden http://www.mcmultidimensions.com p.s kan godt lave hjemmesider til andet en minecraft det var bare det min klient bad om.
Avatar billede LinuxBloggen Nybegynder
29. maj 2013 - 17:00 #2
Det lyder da spænende. Men eftersom det er et non-profit project synes jeg du mangler oplysninger omkring selve projektet.

Hvad er det for en side du iværksætter ? Hvis den allerede kører, kan man få et link til den ? Hvordan havde du forestillet dig den skulle fungere ?
Avatar billede htmlkongen Novice
29. maj 2013 - 17:05 #3
Fedt det kunne være fedt. Har du en mailadresse, telefon mv hvor vi kan kommunikere på? :)
Avatar billede kris914g Nybegynder
29. maj 2013 - 17:08 #4
min mail adresse er kristoffer@aagard.dk
Avatar billede htmlkongen Novice
29. maj 2013 - 17:28 #5
Er du på Skype?
Avatar billede htmlkongen Novice
29. maj 2013 - 18:19 #6
Jeg har tilføjet dig nu
Avatar billede htmlkongen Novice
03. juni 2013 - 10:41 #7
Ikke kontaktet. Lukker ned her