Avatar billede peetzdaniel Nybegynder
29. maj 2013 - 17:46 Der er 5 kommentarer

Sort skærm, skiftet harddisk!

Hej, som overskriften siger, så har jeg en Toshiba Satellite L755-149. Forleden så gik min harddisk i stå og virkede ikke, så jeg købte  en ny. Nu er problemet så at, når jeg tænder skærmen, så kommer der absolut intet frem. Den er tændt, køleren kører, skærmen er tændt osv. men der kommer absolut intet frem. 2 gange ud af 100 hvor jeg har tændt den, så er der kommet nogle tekster frem på skærmen hvor der stod noget i retning af "insert boot disk" eller noget af den art.
Nogen der kan hjælpe?
Tak på forhånd.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2013 - 18:29 #1
Er du sikker på du har fået monteret harddisken korrekt?
Avatar billede peetzdaniel Nybegynder
29. maj 2013 - 18:52 #2
Ja det er jeg ret sikker på, jeg har også fået en bekendt til at se på det, som er en haj til computere, men han kan heller ikke helt finde ud af problemet
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2013 - 19:00 #3
Kunne det tænkes den mangler en sata driver for at blive synlig under installationen?
Avatar billede peetzdaniel Nybegynder
29. maj 2013 - 19:11 #4
Jamen hvordan skal jeg kunne installere en sata driver, når skærmen er helt sort? Jeg kan ikke trykke på noget som helst..
30. maj 2013 - 09:22 #5
Ta' lige harddisken ud igen og se om den SÅ kan starte op ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...