Avatar billede inglenook Praktikant
31. maj 2013 - 02:40 Der er 1 løsning

Ingen audio fra Chrome browser over RDP

Jeg bruger en Windows XP desktop (VMware) over RDP fra min Windows 7 Pro laptop. Det virker vældigt fint, med en enkelt undtagelse:
Hvis jeg afspiller video i Internet Explorer eller Firefox (f.eks. Youtube) virker video fint, men lyden hakker. Hvis jeg i stedet bruger min favorit, (seneste) Chrome browser er der ingen lyd overhovedet.

Har set flere brokke sig over det, men indtil nu ikke set en løsning. Nogen ideer ?
Avatar billede inglenook Praktikant
02. juni 2013 - 19:12 #1
.