Avatar billede pkj7480 Juniormester
31. maj 2013 - 19:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

YouCam

Jeg har via HP´s hjemmeside installeret dette program på en Compaq CQ57-408OE, men jeg kan ikke starte det op pga følgende: Du har ikke den kompatible WGA-hardware eller -driver.
Jeg har prøvet at opdatere drivers igennem HP Support, men lige lidt hjælper det.
Cameraet har virket før der gik virus i maskinen. Maskinen er renset og opstartet med nye programmer. Hvad kan der være galt??
Avatar billede poko1 Ekspert
31. maj 2013 - 21:34 #1
Avatar billede pkj7480 Juniormester
01. juni 2013 - 19:29 #2
Hej Poko.
Det var et fantastisk program du henviste til. Efter et par forsøg, så var mit problem løst. Kast et svar - og du får lidt point. Tak.
Avatar billede poko1 Ekspert
02. juni 2013 - 07:58 #3
Hejsa :-)