Avatar billede PCetersen Praktikant
01. juni 2013 - 17:38 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Windows fejl 43

Jeg har et internt CD rom drev, der meddelte fejl 43. Så købte jeg et nyt CD rom drev, og fik så samme meddelelse. Kan det tænkes, at det kan være kablet, der er noget galt med? Man kan købe et program på nettet, hvor det påstås, at det kan rette fejl 43. Er der nogen derude, der kan hjælpe mig her. Forretningen, hvor jeg købte computeren kan godt hjælpe (opstartspris 499,- kr.) og man er jo lidt nærig.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
01. juni 2013 - 18:03 #1
Windows version ?

CD rom navn og version ?

Giv venligst lidt flere oplysninger - det hjælper at give fyldestgørende info *S*

Som regel handler den slags fejl om, at der mangler drivere til enheden. Har du prøvet at søge ved producentens hjemmeside ?
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2013 - 18:14 #2
Et CD drev kræver ikke andre drivere end der findes i enhver udgave af windows. Prøv at gå ind i Enhedshåndtering og se hvad der står om dit CD-drev.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2013 - 18:20 #3
Ps. Det kan være en tilfældig fejl. Man kan prøve at tage al strøm fra computeren inklusiv strømstikket og hvis det er en bærbar, også batterierne, og så vente 5 minutter.
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2013 - 18:28 #4
Jeg har fundet et gratis fix på nettet, om det hjælper kan jeg jo ikke sige. Har downloadet det og undersøgt det med Avast antivirus, Superantispyware og Malwarebyte uden at finde "snavs"
http://www.personalcomputerfixes.com/general-errors/how-to-fix-windows-7-error-43/
Avatar billede poko1 Ekspert
01. juni 2013 - 21:23 #5
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2013 - 01:39 #6
Respons fra spørger???
Avatar billede PCetersen Praktikant
02. juni 2013 - 09:28 #7
Hej Jernrosen3. Tak for dit hurtige svar. Jeg kan ikke se, hvilket mærke og type den præinstallerede CD rom er, men det burde ikke være det, der giver problemer. Især ikke når jeg sætter et nyt CD rom drev i. Tror du ikke, det kan være kablet, der har taget skade af form. for meget varme. Min pc var fyldt med nullermænner. Jeg vil prøve at skaffe et nyt kabel.
Jeg bruger Windows 7, og jeg har været omkring producentens (acer) hjemmeside.
Avatar billede PCetersen Praktikant
02. juni 2013 - 09:29 #8
Hej Poko 1. Ja, det har jeg prøvet uden held, der kan ikke gøres noget ad denne vej.
Avatar billede PCetersen Praktikant
16. juni 2013 - 17:35 #9
Angående mit problem med CD rom drevet, så har jeg endnu ikke fundet en løsning, så det bliver nok den tunge gang til forretningen, men tak for alle svarene jeg har fået her.