Avatar billede jakhan Nybegynder
02. juni 2013 - 01:54 Der er 2 kommentarer

Bluetooth

Hej.
Jeg har sat en bluetooth-modtager på mine højttalere, så jeg kan streame lyd trådløst fra diverse enheder.
Det virker ikke med min PC.
PC'en er en Lenovo Thinkpad x201i.
Det virker fint med alle andre enheder. Har gjort det med 2 forskellige android-telefoner, en iphone, en ipad og min brors PC.
Nogen gode bud?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2013 - 07:03 #1
Prøv at se om der er noget her der kan få det til at hjælpe: http://supportforlenovo.iyogi.com/thinkpad-x201/bluetooth-29.html
Avatar billede habalap Nybegynder
02. juni 2013 - 15:52 #2
altså kan du ikke se den? eller kan du ikke forbinde til den? eller vil den bare ikke spille musik?