Avatar billede vesperillo Nybegynder
05. juni 2013 - 10:09 Der er 3 kommentarer

Lyddæmpning af HP Elite 8000 USDT

Hej
For nyligt købte jeg en HP Elite 8000 USDT. En fin lille maskine, men blæserne er irriterende da de ofte slår til og støjer noget.
Jeg vil gerne have gjort maskinen lidt køligere, men da det er en Ultra Small Form Factor er det ikke til at montere støjdæmpende puder og lignende umiddelbart, da næsten hver en centimeter af maskinen er fyldt ud. Er der nogle der har gode idéer til hvordan man kan gøre det? Vil en ny kølepasta afhjælpe lidt?
Det skal lige siges at computeren er i fin stand, og der er ikke støv der lukker udluftningen, defekte blæsere eller mangel på plads omkring maskinen.

Jeg takker på forhånd :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juni 2013 - 11:11 #1
udskift blæseren til en i bedre kvalitet.
skift af kølepasta hjælper intet (hvis du ikke har haft køler/cpu adskilt)
Avatar billede vesperillo Nybegynder
19. oktober 2013 - 19:40 #2
Ok - jeg prøver at rode med en ny blæser. Takker!
Avatar billede vesperillo Nybegynder
19. oktober 2013 - 19:41 #3
Lukker