Avatar billede kris914g Nybegynder
07. juni 2013 - 16:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor en programerings editor er den bedste?

hej jeg er fornyeligt begyndt at lære html men hvorfor en programerings editor er den bedste jeg vil helest have en der er nem og enkle som også er overskuelig og som er god til at hjælpe og finde problemer hvis der er noget der er forkert og det skal helest være gratis ;) håber der er nogen som kender en god programerings editor
Avatar billede kris914g Nybegynder
07. juni 2013 - 16:27 #1
har ombestemt mig det må gerne koste penge bare mac 3000kr
Avatar billede kris914g Nybegynder
07. juni 2013 - 16:27 #2
max*
Avatar billede keysersoze Guru
07. juni 2013 - 18:36 #3
Visual Studio har en Express-version - kig på den.

Uanset hvordan du end vender og drejer det vil en editor ikke kunne levere bedre resultater end hvad manden, der benytter editoren har af formåen.
Avatar billede madklub Guru
07. juni 2013 - 22:31 #4
Jeg ved godt at det ikke er god tone at rette folks stavning og sprog, men det hedder altså ikke "Hvorfor en bla bla...", det hedder "Hvilken bla bla...".
I almindeligt talesprog siger man vel "'Hvaffor' en bla bla", men man siger egentlig "Hvad for en bla bla".
Bare lige et off-topic input fra sprognørden.

I øvrigt er Notepad en udmærket html-editor.