Avatar billede MrGamer-KBA Nybegynder
11. juni 2013 - 19:50 Der er 1 løsning

nyt grafikkort = skærm problemer

hej alle sammen.

fik i dag mit nye Gigabyte Geforce GTX 770 Windforce 3x.

jeg havde i forvejen et Sapphire Radeon HD 6870, efter jeg skiftede fik jeg et rigtig træls problem.

problemet er at når jeg sætter skærm opløsning på 1920 x 1080, mangler jeg noget af skærm billedet.
menuen nede i bunden (process linjen?), er udenfor skærm billedet.

har prøvet at hente nyeste driver version, men uden held.
har prøvet stortset ALT inden i nvidia kontrolpanel, også uden held.

nogen som ved hvad der kan være galt?
har været nød til manuelt inde i nvidia kontrolpanel at indstille opløsning til 1824 x 1026 bare fordi at kunne bruge min computer igen, med det resultat at blandt andet i World of Warcraft kommer der et overlap på nogle ikoner i siderne af skærmen.
Avatar billede MrGamer-KBA Nybegynder
11. juni 2013 - 19:57 #1
undskylder meget for at have startet denne tråd.

har lige netop fundet løsning.

i mine skærm indstillinger var "overscan" sat til "on", hvilket lavede fejlen.

jeg underskylder meget