Avatar billede hkprofil Forsker
11. juni 2013 - 20:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

G-mail-kalender

Håber jeg igen kan være heldig med lidt hjælp fra jer eksperter. Jeg har Samsung Galaxy S2 og Android og benytter G-mail-kalender, hvilket fungerer fint på begge dele. I systemet er der en "Huskeliste", men hvordan får jeg disse emner/opgaver ind, så jeg også kan se dem på min mobil?
(Har windows 7).
mvh
Avatar billede okd Nybegynder
11. juni 2013 - 22:41 #1
Der findes en række apps som du kan bruge. Søg efter 'google tasks' i Play Store'. Eks.: https://play.google.com/store/apps/details?id=ch.teamtasks.tasks&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNoLnRlYW10YXNrcy50YXNrcyJd (gratis - med reklamer)
Avatar billede hkprofil Forsker
12. juni 2013 - 07:08 #2
TAK - det var llige det jeg manglede, men et enkelt spørgsmål. Når jeg lægger en opg. ind på PC og sætter frist på, lægger den sig også øverst på dagen i kalenderen, men det gør den ikke på mobilen, her skal jeg ind i selve programmet? Er det sådan det er?
Avatar billede hkprofil Forsker
16. juni 2013 - 18:23 #3
Det er sikkert sådan det er. Send venl. svar. mvh
Avatar billede okd Nybegynder
18. juni 2013 - 21:16 #4
Det er desværre adskilt på mobilen. Men du kan sortere efter dato både i app'en og i dens widget.
Avatar billede hkprofil Forsker
19. juni 2013 - 08:59 #5
UPS - når jeg taster en opgave ind på app på mobil, kommer den ikke op i min Google huskeliste?
Avatar billede hkprofil Forsker
21. juni 2013 - 07:34 #6
UPS igen - jo det gør den :-) TAK igen!