Avatar billede dani5927 Nybegynder
15. juni 2013 - 15:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Asus VivoTab RT 64GB

Hey :)

Jeg er på udkig efter en Windows 8 pro tablet...

Jeg har fundet denne:
http://www.computersalg.dk/produkt/669023?varenummer=669023&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner

Synes det ser ud til at være en fed tablet, men vil gerne vide om den har windows 8 pro? Altså så man har app'en: Skrivebord/Desktop

Er der nogle der kan svare mig på det? :D
Avatar billede sadolin1978 Novice
15. juni 2013 - 20:00 #1
overskriften:
ASUS Vivo Tab RT TF600T - Tablet - Windows RT - 64 GB - 10.1" S-IPS+ ( 1366 x 768 )

Lig især mærke til Windows RT, så nej det er en let udgave af windows 8

hvis økonomien ikke er et problem så prøv evt.

http://www.computercity.dk/category/13896417/surface-pro?sec=138964173970228&gclid=CMiMrZXS5rcCFe7JtAoduEsAmA

igen lig mærke til at dette er pro udgaven
Avatar billede dani5927 Nybegynder
15. juni 2013 - 20:58 #2
Men det jeg faktisk er efter, er at der er skrivebord, altså Desktop...

Er det med i Windows RT, eller er det kun med i windows 8 pro? eller også windows 8
Avatar billede habalap Nybegynder
15. juni 2013 - 21:34 #3
Der er et skrivebord i windows 8 om det så er pro eller rt, forskellen på de to er at på pro kan man installere normale programmer, hvorimod man kun kan installere de apps microsoft stiller til rådighed i deres store
Avatar billede dani5927 Nybegynder
15. juni 2013 - 22:10 #4
Ok :) Tusind tak for hjælpen :I

Så skal jeg alligevel ud og give over 5000 for en tablet... øv
Avatar billede dani5927 Nybegynder
15. juni 2013 - 22:23 #5
MEn skal jeg op og købe en Surface pro for at få det??? eller kan jeg nøjes med Surface?

har med ca. 3000-4000 kr. at gøre :)
Avatar billede dani5927 Nybegynder
15. juni 2013 - 22:28 #6
Avatar billede habalap Nybegynder
16. juni 2013 - 00:52 #7
igen de har begge systemer har et desktop som man kender det fra win 7 udover at startknappen ikke er der... selvom jeg har hørt at denne kommer igen med en snarlig opdatering. Den eneste store forskel på de to systemer er at pro kan køre normale programmer såsom spil (battlefield osv.). Rt derimod kan kun køre apps som man kan downloade i deres app store. Desuden er pro versionerne kraftigere end rt.

så hvis du bare vil have et desktop kan du nøjes med surface rt, hvis du derimod også vil have evnen til at køre alle de programmer man har i win 7 skal du have en surface pro

Den maskine du linker til har windows 8 og dermed ikke widows rt, den har et desktop (det har alle win 8 maskiner) men den er relativ langsom da den kun har en atom processor
Avatar billede dani5927 Nybegynder
16. juni 2013 - 13:35 #8
OK :) Tusind tak for hjælpen :)
Avatar billede dani5927 Nybegynder
16. juni 2013 - 13:35 #9
Gider du skrive et svar? :D så får du point :)
Avatar billede habalap Nybegynder
16. juni 2013 - 17:31 #10
Er glad for at kunne hjælpe :)