Avatar billede MatrixDK Nybegynder
18. juni 2013 - 17:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløse høretelefoner (Bluetooth)

Jeg har købt en ny computer, men mine trådløse høretelefoner virker ikke.

Jeg kan godt paire høretelefonerne med computeren, men når jeg forsøger at "connecte", får jeg følgende besked:

"Intel Bluetooth Service has stopped working". Denne besked får jeg også selvom høretelefonerne er slukkede.

Min computer er en Lenovo Thinkpad e530 6272. Styresystemet er Windows 7 (64)

Jeg har søgt lidt på det allerede, og jeg har driveren "devmonsrv", så det er ikke problemet.

Håber I kan hjælpe!
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
01. juli 2013 - 08:30 #1
Har du prøvet noget så tosset som en Windows Update samt at undersøge om der er en nyere version af driveren?
Ved godt det lyder basalt men det kan til tider være løsningen.
Avatar billede MatrixDK Nybegynder
01. juli 2013 - 11:06 #2
Windows Update er "up to date". Jeg har installeret den nyeste driver, så tror ikke at det er problemet... :(
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
02. juli 2013 - 09:26 #3
Har tre forslag på stående fod:

1: Har du prøvet at deaktivere dit antivirus program, tjekke at "intel bluetooth service" kører og dernæst prøvet at forbinde dine høretelefoner? Nogle anti-virusprogrammer anser "devmonsrv" for at være noget skrammel.

2: Prøv at kigge på post 2 & 3 i dette link
http://communities.intel.com/message/142963
Linkets indhold er på engelsk.

3: Prøv at hente "Microsoft FixIt" og gennemfør en scanning. Det kan være at det kan finde evt. problemer.
http://support.microsoft.com/mats/hardware_device_problems
Linkets indhold er på engelsk.
Avatar billede MatrixDK Nybegynder
14. april 2014 - 10:16 #4
Tak - kan stadig ikke få det til at du, men tak for forsøget!