Avatar billede sjiris Nybegynder
22. juni 2013 - 11:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problemer med bluetooth audio device

i enhedshåndtering under enheder til lyd, video og spil.
Under egenskaber står der:
Den digitale signatur for de drivere, der kræves for denne enhed, kan ikke bekræftes. En ændring i hardware eller software kan have medført, at der er blevet installeret en fil, der er signeret forkert, er beskadiget, eller som kan være skadelig software fra en ukendt kilde. (Kode 52).

Er der nogen som ved hvad jeg skal gøre. Jeg kører windows 7.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2013 - 12:55 #1
Avatar billede sjiris Nybegynder
29. juli 2013 - 09:48 #2
det løser ingenting. jeg må finde en anden løsning, men tak alligevel.