Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. juni 2013 - 20:06 Der er 1 løsning

Filmabonnement med DVD-er (som lovefilm.dk)

Lovefilm.dk lukker, og dermed muligheden for deres abonnementer med fremsendelse af DVD-er.

Er der andre steder i Danmark man kan få et tilsvarende abonnement? Fx 2 DVD-film om måneden?

(Ja, streaming af film fås flere steder - det ved jeg, og det er ikke interessant i denne sammenhæng)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. august 2013 - 17:14 #1
Nej, det lader ikke til at være tilfældet.

Kan man leve med et vist begrænset udvalg, og ikke de nyeste film, så er bibliotekerne i Danmark leveringsdygtig i en del. Ældre film, ja, såsom Casablanca, Rosens navn, Da Vinci Mysteriet, Lille Kylling, Kunsten at græde i kor - for lige at nævne nogen.

Ja, typisk lidt ventetid, og et kort lån på 7 dage. Men det går da an.