Avatar billede Clauska4200 Nybegynder
25. juni 2013 - 16:15 Der er 9 kommentarer

Pc har lyd problemer.

Jeg har her i lørdags genstartet min pc forny, og har nu fået lyd problemer ud af det, lyden skratter og lagger på youtube, og i alle spil. Jeg har opdateret alt, lavet diverse fejlsøgninger uden at det hjalp.

Mit Operativesystem er Windows 7 ultimate 64 bit og mit motherboard er gigabyte ga-x58a-ud3r hvor alt er opdateret.

Er der nogle der evt har en løsning på mit problem?
Avatar billede cardude Praktikant
25. juni 2013 - 19:15 #1
ja jeg er 99% sikker på at du har opgraderet dit styresystem, og ældre lydkort virker ikke sammen med windows 7, hvis du vil have problemet skal du købe et lyrkort som understøtter windows 7, og sætte det i en ledig port. har selv samme problem med en bærbar der kørte vista, og efter opgradering til 7 skratter lyden... det er fordi at Windows 7 har sådan et indbygget copyright beskyttelses system og det går så udover dig når du har et gammelt lydkort.
Avatar billede Clauska4200 Nybegynder
26. juni 2013 - 05:31 #2
Problemet er bare at selv med et USB lydkort så opstår problemet stadig, hvilket jeg ikke forstår
Avatar billede NielsErikK Juniormester
26. juni 2013 - 07:11 #3
Nu skriver du godt nok at alt er opdateret, men prøv lige at kontrollere dine drivere med dette program.
https://www.slimwareutilities.com/slimdrivers.php

Opret evt. et systemgendannelsespunkt inden, således du nemt kan komme tilbage til nuværende udgangspunkt.
Avatar billede cardude Praktikant
26. juni 2013 - 17:48 #4
hvor gammelt er usb lydkortet.
Avatar billede Clauska4200 Nybegynder
26. juni 2013 - 18:03 #5
Det blev købt igår, så det er helt nyt.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
27. juni 2013 - 10:02 #6
Fik du afprøvet driver-programmet ?
Prøv evt at teste andre højttalere (for at udelukke den mulighed).
Avatar billede Clauska4200 Nybegynder
27. juni 2013 - 10:09 #7
Ja alt er som det skal være, og har prøvet andre højtalere og headsets og den bliver ved med at lave skratte lyde og lagge i lyden
Avatar billede cardude Praktikant
13. juli 2013 - 20:36 #8
er det usb lydkort du købte Windows 7 certificeret?
Avatar billede cardude Praktikant
13. juli 2013 - 20:38 #9
har det var ment som en kommentar den forrige og ikke et svar, har fået at vide at jeg må kun bruge kommentarer hvis ikke jeg er 100% sikker på at det er den endelige løsning. men hvis ikke din computers indbyggede lydkort er Windows 7 certificeret og dit usb kort ikke er Windows 7 certificeret så er det det der er problemet. Windows 7 har en indbygget kopi beskyttelse som driller flere.