Avatar billede nann5637 Praktikant
27. juni 2013 - 21:15 Der er 3 kommentarer

instalering af TI-nSpire

Jeg har lige været ud og invistere i en ny computer, hvor jeg sagde til ekspedienten at jeg skal have en computer som kan bruges til mit skolebrug
Nu sidder jeg og prøver at installere TI-nSpire og de vil den ikke lade mig gøre.
Den computer jeg har er en lenovo yoga, med touch skærm
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juni 2013 - 21:28 #1
og de vil den ikke lade mig gøre

Lidt flere oplysninger, kommer der en fejlmelding eller hvad sker der?
Avatar billede vejmand Juniormester
27. juni 2013 - 21:38 #2
Husk også at vende tilbage til dette gamle spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/972964
Avatar billede Blueeyez Mester
27. juni 2013 - 21:43 #3
Er operativ systemet understøttet? At sige en bærbar skal bruges til skole brug kan en ekspedient ikke bruge til noget ud over du nok ønsker lang batteri tid...