Avatar billede dengamlefabrik Nybegynder
28. juni 2013 - 20:23 Der er 1 kommentar

Vise billededata i et tabel?

Hej, jeg er ved at arbejde på et sommerprojekt, hvor jeg vil lave noget blogge-lignende noget. (http://heavybetting.dk/) noget alá dette. Så jeg tænker at jeg skal have nogle tabeller, hvor jeg skal trække data fra databasen ned, og det er i sig selv et problem jeg godt selv kan overkomme. Men mit problem lyder på, hvordan får jeg min hjemmeside til automatisk at lave en ny tabel? Hvis i forstår mig..

Jeg har jo manuelt lavet en tabel jeg kan trække data ind i.. men hvad så når jeg skriver en "ny artikel" eller "nyt indlæg"? så skal jeg jo gerne have en tabel klar til at fylde ud? Håber det er til at forstå
Avatar billede htx98i17 Professor
29. juni 2013 - 16:45 #1
Prøv at poste din kode.