Avatar billede licantropo Novice
30. juni 2013 - 22:31 Der er 2 kommentarer

Yousee og brænde til DVD?

Hej,

Jeg har fået et stort problem på halsen. Jeg havde Dansk KabelTV, som nu er opkøbt og overtaget af YouSee.

Jeg har også en HDD Recorder, og jeg har før uden problemer kunne optage ting på TV'et og brænde dette ud på DVD.

Efter at YouSee har taget over, så kan jeg stadig se det optagede men ikke brænde det ud på DVD mere.

Hvad kan løsningen være?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
30. juni 2013 - 23:09 #1
Husker jeg rigtigt, så har det med copyright at gøre.

Vi må ikke her på Eksperten vejlede i brud på copyright, men jeg må vist gerne sende dig videre til nogen som jeg tidligere har set løse et tilsvarende problem, ved et tilbud de havde formidlet et salgstilbud til.
http://www.flatpanels.dk/
Avatar billede licantropo Novice
27. august 2013 - 23:20 #2
Du har ret. Smid et svar og du får point.