Avatar billede 9000fyren Nybegynder
05. juli 2013 - 06:37 Der er 2 kommentarer

hjælp drenge: saml selv pc

Hej allesammen.

Stoler ikke på el-giganten og diverse storbutikkers råd om hvad man skal købe, for jeg ved det betaler sig 100% mere at samle selv, det er derfor jeg er her og beder om jeres hjælp.

Jeg vil have samlet en PC som kan køre Alle counter strike spil(også det nye CS:GO) på 120fps konstant på Medium/high grafik. Jeg spiller stort set ikke andet.

- bruger kun ca 120gb plads
- ligeglad med SSD , venter til at købe en billig brugt

ellers fyr løs med jeres råd

Håber i kan hjælpe en fyr på bar bund mht. til hardware!
Avatar billede Pumatiger Nybegynder
05. juli 2013 - 08:05 #1
Lige med hensyn til en SSD.. Der skal du ikke være ligeglade for den er skam også med til en god høj FPS
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. juli 2013 - 19:21 #2
Sidst ville du også kunne spille BF4.

Faktisk er der færdigsamlede som du ikke selv kan samle til samme pris.

Men da du blot er smuttet fra sidste spørgsmål hvor jeg hjalp dig, så har jeg ikke lysten til at bruge tid på at hjælpe dig her.

Held og lykke.