Avatar billede peternoltus Novice
05. juli 2013 - 08:38 Der er 1 kommentar

skrivebesytttelses problem

jeg har lige installeret "det levende søkort" på min bærbare med win7 ultm.men d.l.s. vil ikke tarte p.g.a. mappen er skrivebeskyttet,når jeg så fjerner skrivebeskyttelsen og ser i egendkaber for mappen straks efter er den igen sskrivebeskyttet,hvad kan jeg gøre så det ikke sker igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2013 - 08:46 #1
normalt er mapper i Programmer (C:\Program Files og C:\Program Files (x86)) låste for programmers indstillingsfiler. De bør i stedet være placeret i \AppData ved den enkelte bruger.
Hvis programmet er skrevet, så det ikke kan håndtere det, så afinstaller det. Derefter indlæser du det igen, og retter installationsplaceringen til fx c:\prg\dls - så kan programmet gøre med den mappe, hvad det vil - windows blander sig ikke.