Avatar billede Weedbag Novice
06. juli 2013 - 09:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

LG 47ln540v

Halløjsa. Jeg har lige erhvervet mig sådan et tv. Til min overraskelse finder jec en lan port bagpå. Tv'et har tilsyneladende ingen 'smart' funktioner,  så hvad skal lan porten bruges til?
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juli 2013 - 09:20 #1
Under specifikationer her http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/LG-47-47LN540V-LED-TV-2405836.html står der:
Netværk & Internet Multimedie
Funktionalitet

Digital lydafspilning, digital foto-afspilning, digital videoafspilning
Konnektivitet

LAN
Avatar billede Weedbag Novice
06. juli 2013 - 09:40 #2
Tak for hjælpen. Jeg kan bare ikke finde nogen menu hbor jeg skulle kunne bruge lan til noget. På min kærestes win8 pc kan jeg se tv'et som en medie afspilningsenhed. Hvis jeg klikker på den kan jeg ændre tv'ets 'dmr' navn oc intet andet. På win7 og xp kan jeg ikke se tv'et.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juli 2013 - 10:17 #3
har du prøvet i win8 via medieafspiller at sende noget til tv?
Avatar billede Weedbag Novice
06. juli 2013 - 10:30 #4
Ja. Den siger at der ikke er nogen enheder,  og det på trods af at jeg lige har tilladt at streame til denne enhed.
Avatar billede jensenjs Juniormester
06. juli 2013 - 14:15 #5
Har du manualen/Brugervejledningen på pdf
ellers kan du hente den her
http://www.lg.com/dk/support-produkt/lg-47LN540V
Det er den her
Danish, English     08-03-2013     14,201K

På pdf side 105 kan du læse om det her.
Avatar billede Weedbag Novice
06. juli 2013 - 19:33 #6
Der står kun hvordan man tilslutter netværkskablet.. Intet om dets funktion.
Avatar billede Weedbag Novice
07. juli 2013 - 15:06 #7
Jeg har skrevet til LG og spurgt dem. Svaret skriver jeg her på siden. Der må være andre med samme tv som undrer sig.
Avatar billede Weedbag Novice
09. juli 2013 - 18:38 #8
Lan forbindelsen er ifølge LG udelukkende til firmware updateringer. (Settings + rød knap)