Avatar billede John Knudsen Nybegynder
09. juli 2013 - 11:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Start Skype med parameter (skypenavn)

Hej - har brug for at starte Skype fra en Android Tablet, med en parameter.
Det vil sige, når Skype starter op på min Tablet, så skal en forudvalgt Skype person kontaktes automatisk !
Kan man det og hvordan gør man ?
der er tale om Android 4.0x
Avatar billede platik Nybegynder
09. juli 2013 - 13:00 #1
Har du kigget på dette?

http://dev.skype.com/skype-uri
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
10. juli 2013 - 13:02 #2
For at installer skype skal du gå ind der hvor du plager at hente apps, og søge på skype. når du har installeret skype, skal du opratte en profil på http://www.skype.com/da/, ved at klikke på tilmel dig, og så skal du bare logge på.
Avatar billede John Knudsen Nybegynder
11. juli 2013 - 09:37 #3
tak for linket ...
skal lige studere det nærmere, men umiddelt ser det ud til at rumme en løsning, som jeg forventer at kunne bruge ...
vender tilbage...
Avatar billede John Knudsen Nybegynder
11. juli 2013 - 09:38 #4
tak for beskrivelsen...
jeg mener, at det er noget i den retning jeg allerede gør...
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
11. juli 2013 - 11:16 #5
Avatar billede John Knudsen Nybegynder
22. juli 2013 - 19:13 #6
;0)