Avatar billede snedker1 Juniormester
16. juli 2013 - 19:08 Der er 1 løsning

Survey ?

Hej
Hvad er det for et skodundersøgelse der popper op jævnligt mens jeg er på nettet (Explorer 10) ? det giver sig ud for at det er en undersøgelse af hvor tit jeg bruger Explorer .... men oppe i en af adresselinierne står der noget med birthday.com ?
Ligeledes er der det problem at hvis jeg kigger på en hjemmeside (IT-Update eks. ) og der er nogle ord i en tekst som er markeret så man burde få informationer om emnet...... så dukker der noget dating skrammel op ..... er der virus på min computer og hvad kan jeg gøre ????????
Det er vældigt irriterende
Avatar billede snedker1 Juniormester
15. august 2013 - 07:28 #1
Har fundet løsning på problemet ..... Det var et lille program der havde sneget sig ind (ca. 2 mb)
Efter fjernelse ..... Virker alt nu som det skal