Avatar billede Megguld Nybegynder
16. juli 2013 - 23:37 Der er 3 kommentarer

Afinstallerede Realtek Audio et-eller-andet ved et uheld

Okay, mega brøler.

Jeg ville lige luge lidt ud i alle mine programmer, og kommer til at afinstallere et program, der hed noget ala Realtek Audio blabla. Og nu har jeg ingen lyd.
Har prøvet at downloade Realtek HD Audio Driver til windows 2007, som jeg har, men den siger bare, at "Denne driver omfatter ikke en driver til understøttelse".

Da jeg ved et uheld fik afinstallerede programmet, valgte jeg, at jeg ville genstarte manuelt senere for at fjerne programmet helt. Det har jeg ikke gjort endnu. Kan jeg måske nå at redde det? Håber virkelig, at I kan hjælpe.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juli 2013 - 23:48 #1
Brug slimdrivers som er gratis :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juli 2013 - 23:49 #2
Avatar billede milter Ekspert
17. juli 2013 - 01:05 #3
Eller en systemgendannelse til et tidspunkt før du fjernede Realtek Audio. Nu skriver du ikke, hvilket styresystem, du bruger, men fremgangsmåden er mere eller mindre det samme for dem alle.